Forumindex
Författare Meddelande

<  Presales  ~  Behöver bygga en stor PHP/MySQL-baserad tjänst

dannedatorjournalist
Skrivet: Ons Sep 01, 2004 19:29 Svara med citat
Heej!

Jag har ett jättelikt manus, färdigt att stoppa in i en databas, förse med skripts och CSS-sidor och sedan använda.

Men hur gör jag, och i vilken ordning? Varför är Qualitum rätt för mig?

Vänligen kontakta mig!

Mvh Danne Datorjournalist

Skrivet: Ons Sep 01, 2004 22:03 Svara med citat
Qualitum Qualitum
Hej Danne!

Jag vet inte hur ditt manus ska presenteras för besökarna, men några av de CMS (Content Management System) som kan installeras i kundernas kontrollpanel kanske kan ge lite inspiration.

Installationsprogrammet som används heter Fantastico, och du kan hitta mer om det här:
http://www.cpanelthemes.com/fantastico_scripts.php

Ordningen att göra saker i blir då enkel: Beställ ett konto hos oss, installera ett CMS (ett par klick bara), börja mata in data (hur det görs beror på vilket script du väljer).

Fast du kallar ditt projekt för "en stor PHP/MySQL-baserad tjänst", och det kanske handlar om någon unik idé du har?
I så fall kanske du bör kontakta någon som kan hjälpa dig att utveckla script och designa din sajt precis enligt dina önskemål.
Vi har tekniken (PHP, MySQL etc), men kundspecifik utveckling har vi inte möjlighet att hjälpa till med.

Visa tidigare inlägg:  

Alla tider är GMT
Sida 1 av 1
Skapa nytt ämne

Hoppa till:  

Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet